Permabann Gerechtfertigt?

Hi sehr geehrte Riot Community, ich wurde perma gebannt und wollte euch zunächst mal zeigen wieso: Game 1 Brensone: late game i can just splitpush Brensone: if u get me full build i solo carry by splitpush Brensone: muted Brensone: both of u guys Brensone: toxic lower elo than me Brensone: <3 Brensone: botlane listen to me mute both Brensone: trust me Brensone: WHAT ? Brensone: WAIT WHAT Brensone: i thought u swap Brensone: rammus i have 0 points just camp top Brensone: i rpmise i wont come Brensone: dont even remember Brensone: but like u can see i get trolled 2 games in a row by my toplaners BUT I HAVE 9 PIINTS I DONT CARE :D Brensone: 0* Brensone: can someone tell me whhat happened that she trolls ? Brensone: i didnt get it Brensone: cait toplane is legit pick? Brensone: ur 02 after 5 min Brensone: vs TAHM Brensone: xD Brensone: why do u need jungle assistance ? Brensone: just farm under turret Brensone: how can a toplaner get dived ? Brensone: is cait not a toplaner ? Brensone: keep going toop but pls in the name of allah report her so she gets banned Brensone: she be toxic since champ select Brensone: u know sarcasm? Brensone: i dont get why she choose to trol? Brensone: look at caits runes Brensone: pls 9x Brensone: why the hell are u against me splitting veelkoz XD Brensone: ok come again lets see if u can 1 vs 1 a yi Brensone: no u abused me not paying attention and using herald Brensone: 2 more items then its gg Brensone: trust me Brensone: ur doing good job team Brensone: nah i gonna split Brensone: i need to shred tanks Brensone: COME Brensone: i can soo Brensone: come Brensone: if they go drake Brensone: WHY DONT U ULT ME KAYLE Brensone: SO I CAN Brensone: GO IN Brensone: nice flash rammus Brensone: :D Brensone: leet them Brensone: not worth Brensone: we lose game Brensone: now Brensone: 9x cait verbal abuse intentionelly negativ attitude Game 2 Brensone: 5 o clock i n the morning and u disrespect us xD Brensone: go to ur jungle Brensone: OMG EKKO FOCUS Brensone: why do u chase yasuo when we can kill 2 Brensone: ... Brensone: u literally let us die Brensone: ? Brensone: wait Brensone: ur level 3 ? Brensone: farm under turret ? Brensone: 9 cs ? Brensone: and u ping for help ? Brensone: 1 try Brensone: pls be safe now Brensone: i go go bot and mid Brensone: coming straight bot Brensone: try to be more agressiv Brensone: all u have to do is focus shen Brensone: but u still go for ezreal XD Brensone: thats tilting Brensone: plat player Brensone: nice secure Brensone: .... Brensone: why Brensone: no vision Brensone: u ugys Brensone: are Brensone: y Brensone: half game lost Brensone: by this monkey engage Brensone: xD Brensone: this shen ult Brensone: suicide Brensone: guess Brensone: we Brensone: never communicate Brensone: ww Brensone: next time backping me Brensone: .... they justdidd heraldand u still go to chekc :( Brensone: i wont def anything now need to farm up Brensone: hold ur lanes solo Brensone: jsut play safe Brensone: this game is free Brensone: u have no knowledge Brensone: just need 3 items Brensone: inting Brensone: u solo lose Brensone: ur plat Brensone: 5 Brensone: lowest elo Brensone: lowest attitude Brensone: i will report u alistar Brensone: ur disgusting Brensone: just mute alistar Brensone: and we win Brensone: i promise Brensone: we win this trust me Brensone: +1111 Brensone: i muted alistar ... i feel 10 times btter Brensone: mute his pings too Brensone: see Brensone: we win easy Brensone: 3 vs 5 Brensone: focus now Brensone: this is the fight Brensone: i told u Brensone: all we had to was Brensone: wait Brensone: SHEN EASY Ich kann verstehen, dass das nicht der beste Tag von mir war ABER ich hatte bereits 14-Tage bann. Seit dem benutze ich den Chat wie zuvor PERMANENT - nur OHNE flamen - da ich reformed bin. Diese 2 Games sind die Begründung eines permabans!? Dazu muss man sagen, schaut euch das letzte game an, wir hatten einen Toplaner der im champ select schon alle geflammt hat und nun auch mit Caitlyn Top trollt. Dass ich da nicht die beste Laune hab, ist doch verständlich. Wir sind alle Menschen, wir haben alle Emotionen. Bei einer so großen Ungerechtigkeit ist es doch offensichtlich, dass ich nicht die Cait in Ihrem Verhalten bestärke? Ich habe sogar meiner bot am Anfang geraten beide den Midlaner und Todplaner zu muten. Ich würde gerne erfahren was genau in diesem Chatlogg den Summonerscode verletzt. Ich wurde zu unrecht von den Premades im Gegner-team reported WEIL ich die beiden davor in game hatte - schaut selber nach - die haben mich nur dafür reported, dass wir das game davor auch durch nen troll verloren haben und ich meinte dass ich diese lane Ignoriere was auch sinn macht bei Caitlyn topp oder darius 0 5 nach 5 min. Ich verstehe nicht was hier perma ban worth ist. Wenn dieser Bann bestehen bleibt - kann ich jedem nur 2 Sachen raten: 1. nach Bestrafungen benutzt keinen Chat, jede art wie ihr seht wird bestraft, es gibt kein richtiges verhalten, glaubt mir das. Langfristig ist der Chat nicht auf dem Stand benutzt zu werden, da sich irgendwer immer provoziert fühlt. 2. Trollt - statt euch wie ein normaler Mensch der kongruent zu seinen Emotionen ist und diese auch erlebt wenn ihm Ungerechtigkeit widerfährt, kommuniziert euren Ärger nicht, sondern trollt. Ich wüsste kein anderes Ventil.
Teilen
Wertung Neu
Zur chronologischen Ansicht wechseln
Melden als:
Offensiv Spam Belästigung Falsches Forum
Abbrechen