10 Game Chat retriction meines Erachtens nicht verdient.

Hey, ich spare mir das Bla Bla am Anfang, hab mir ne 10er Chat Restriction gefangen. Bin eigentlich immer Honorable gewesen und es wurden mir auch nur 2 Chatlogs angezeigt. Anbei die Chatlogs :) Game 1 Pre-Game better off dying: so better off dying: do i ban sylas again better off dying: or do u play it better off dying: for u guys i might play something serious better off dying: ff better off dying: ? better off dying: its wrath better off dying: so better off dying: we will lose this so hard better off dying: XD better off dying: clid better off dying: Na better off dying: trash better off dying: dont compare me to that better off dying: XD better off dying: i met someone better off dying: from worlds better off dying: https://euw.op.gg/summoner/userName=twitchpriiiiiime better off dying: idk who it is better off dying: but its a riot acc better off dying: i can talk dog aswell better off dying: ching chang chong better off dying: i wanna eat ur cat In-Game better off dying: HEY better off dying: ITS 5:30 better off dying: why do u guys play better off dying: LOL better off dying: 12:30 better off dying: thats NA time better off dying: NUMBER better off dying: ♥ better off dying: <3 better off dying: yes i am better off dying: idk better off dying: ff better off dying: too tilted better off dying: yes better off dying: and youve been topside better off dying: and you backed better off dying: even with 200 hp we can 100/0 him with 1 combo better off dying: so better off dying: whatever better off dying: go next better off dying: well. u just had to wait better off dying: 17 cs lol better off dying: he cant heal from minions anymore better off dying: idk better off dying: diff better off dying: heca got firstblooded still ahead in cs and lv better off dying: funny better off dying: XD better off dying: calling me bad better off dying: funny guy better off dying: wp better off dying: hec no r better off dying: ward better off dying: idk why u are there anyways better off dying: xD better off dying: imagine pinging me better off dying: dog better off dying: idk better off dying: why u int better off dying: import adc haha better off dying: thats why u stomped bot better off dying: and still are behind in cs better off dying: big brain time better off dying: yep better off dying: u dont even have 2 items better off dying: idk better off dying: free fight better off dying: if she plays better off dying: xD better off dying: thats a free triple for her better off dying: but i guess better off dying: red is more important than winning better off dying: and getting free baron better off dying: just unlucky better off dying: lol better off dying: idc better off dying: 2nd acc better off dying: will r in 5 people better off dying: npo better off dying: smurfs better off dying: dude better off dying: u suck better off dying: dont talk thanks better off dying: you should really report jgl and adc better off dying: toxic premades ^^ better off dying: sad when diamond people play better than the smurfs better off dying: unlucky adc Game 2 In-Game better off dying: btw vi. if u listen to my pings u will win the game :) better off dying: ff better off dying: unlucky vi is doing nothing this game better off dying: wish vi would play better off dying: ff better off dying: better jgl wins better off dying: better jgl wins better off dying: unlucky this vi doesnt listen to my pings and prefers to lose the game better off dying: farming and saving kda is more important :) better off dying: bg Post-Game better off dying: idk how she manages to lose that game on her own better off dying: so tell me how u are that bad when ur in this elo better off dying: s9 is just fucked better off dying: XD Zu game 1 würde ich gern noch sagen, das wir da 2 Smurfs im Team hatten, die beide getrolled haben und uns 3 Spieler (die in die Elo gehören) geflamed, Spampinged etc haben. Ich habe Leute getroffen die Viel schlimmere Dinge sagen als ich und keine Chat Restriction bekommen. Naja. Stimmt mal ab. Lg Lukas EDIT: Wenn ihr abstimmt schreibt mir bitte wenigstens drunter wieso ihr wie abstimmt ^^
Teilen
Wertung Neu
Zur chronologischen Ansicht wechseln
Melden als:
Offensiv Spam Belästigung Falsches Forum
Abbrechen