Man hat mir wirklich dafür ne CR verpasst

Ich habe den Hintergrund des Games bereits in einem anderen Thread https://boards.euw.leagueoflegends.com/de/c/spielerverhalten-de/nc9nEjLd-ich-muss-euch-einfach-von-meinem-neuesten-spiel-erzaahlen verfasst . Das war bevor ich die Nachricht bekommen habe, dass ich eine CR bekommen habe. Ich habe mir diesmal wirklich Mühe gegeben diese 4 nicht als die geistig Behindertetn zu bezeichnen die sie sind und trotzdem ne CR... Darf man also buchstäblich nicht mal Dives kritisieren? Muss ich einfach akzeptieren, dass in dem Fall zb Leona immer wieder diven wird auch wenn ich mir 100% sicher bin, dass sie dabei wieder sterben wird und sie wiederum jedes einzelne Mal erwartet, dass ich mit ihr kämpfe und dann wütend wird wenn ich es nicht tue? Game 1 Pre-Game Chadooo: damn Chadooo: ok I take it... not In-Game Chadooo: I usually play ignite mid Chadooo: yes for example someone who can go in quickly Chadooo: wow Chadooo: report me for flaming Chadooo: why did I heal Chadooo: fail Chadooo: no dive Chadooo: that was unnecessary Chadooo: I was not the one foricing a fight under turret Chadooo: if you dive again I run again Chadooo: ok got it leona is so angry abotu her fail that she wantsto lsoe now Chadooo: from now on I consider her fighting for the enemy Chadooo: Im counting on the rest of you guys Chadooo: I hereby declare I wont fight at leonas side Chadooo: if she goes in anyway she feeds Chadooo: dude tell that to Leona Chadooo: DUDE what do you want Chadooo: seriosuly tell me Chadooo: what do you want from me Chadooo: I want an answer Chadooo: Leona plain ints what do you want from me Chadooo: how Chadooo: she does the OPPOSITE of my calls Chadooo: I tell her not to go in she goes in Chadooo: I wont die for her Chadooo: so you supp now? Chadooo: if yes then dont take my farm Chadooo: FFS Chadooo: DO NOT DIVE Chadooo: J4 seriously what do you want from me Chadooo: 2 guys come to my lane I clearly dont want them to dive Chadooo: they dive and die Chadooo: J4 that was DARIUS Chadooo: ARE YOU ALL BLIND? Chadooo: my god... Chadooo: DO MNOT DIVE Chadooo: DO NTO DIVE Chadooo: DO NOT DIVE Chadooo: DO NOT DIVE Chadooo: yes Chadooo: do you Chadooo: and do you know the difference between darius and Leon Chadooo: this would be a freewin if Leona and Darius would stop trolling Chadooo: god did I askf ro help? Chadooo: ffs j4 Chadooo: you gank or not Chadooo: and I got a freaking diving Leona and a dving Darius Chadooo: wanna trade? Chadooo: despite them Chadooo: yeah I especially liked his dive while I pignd hib 12 times telling him not to dive Chadooo: such a carry Chadooo: well they do it on purpose? Chadooo: bbe quiet Chadooo: Darius doesnt care Chadooo: and you complain about Renek Chadooo: yeah yeah Chadooo: whatever you say inter Chadooo: wow AFTER Yyou intentional feed my stats arent good? Chadooo: ltierally ints and blames others Chadooo: and J4 even sides with the inter Chadooo: just awesome Chadooo: best game of my life Chadooo: my team blames me for THEIR dives... Chadooo: and deny all kind of teamwork Chadooo: I told them BEFORE not to dive Chadooo: they do it anyway Chadooo: and I DID help the first time Chadooo: almsot died there Chadooo: these are facts Chadooo: so I play the game? Chadooo: and that is the same as Leonas PLAIN inting Chadooo: jungler wanna? Chadooo: dives are fun eh Chadooo: dives are so much fun Chadooo: andrefusing to learn is aswell Chadooo: yeah yeah Chadooo: whatever the troll says Chadooo: yes and the reason is you and Darius trolled Chadooo: such a simple answer Chadooo: oh she said sure what a good counter Chadooo: hi Chadooo: guys wanna know how to win? Chadooo: step one: stand at your turret Chadooo: step two: wait Chadooo: yep report me... for Chadooo: asing them d Chadooo: not to dive Chadooo: Leona complains I dont help the time WHILE I help the team doing an outnumbered fight Chadooo: that OF COURSE costed our life Chadooo: what is this mentality? Chadooo: I also like how she keeps repeating to report me but literally can not say anything else Chadooo: for example why she dived AFTER I asked her not to dive Chadooo: well Thresh Chadooo: what is worse Chadooo: 4 plain trolls Chadooo: or 2 mates with a bad start? Chadooo: yes please report me despite ALL FOUR literally can not even understand Chadooo: watch: Chadooo: team why do you want to report me? Chadooo: well? Chadooo: anyone? Chadooo: can I please duo with one of you Chadooo: I literally get 4 trolls when solo q
Teilen
Wertung Neu
Zur chronologischen Ansicht wechseln
Melden als:
Offensiv Spam Belästigung Falsches Forum
Abbrechen