Rioter Comments
: Play Mundo Like WhiteKnight
Mundo is indeed a very hard champion to play mechanic wise :)
Rioter Comments
Rioter Comments
Mangekyu (EUW)
: Tech help with my desktop background
Buy the app Wallpaper Engine on steam and then download Aurelion Sol login screen and set is as your background. It costs like 4 euros on steam
: I feel like riot wanted to make people earn their rank with this flex quoue addition and i completely understand it, i don't think they will remove it sorry :/
I do understand that but if they encourage playing with friends then why not make a seperate team ranked queue or so ? I mean now if I wanna play flex with my friends I gotta go on a smurf and cant play on my main. Ah well just my opinion they should've kept team ranked.
Rioter Comments
JSL (EUNE)
: The key to being unaffected by toxicity
Although this will prevent you from meeting toxic players it also disables your teammates from giving info sometimes pings only aren't enough. I'd rather just mute someone if they are actually being toxic than mute all people which might include friendly teammates who just want to give info and discuss strats etc.
: could diamond4+ master and challenger tiers be put in one separate server ?
So when I would reach diamond 4 I wouldn't be able to play with my lower elo friends anymore just because im higher ranked ?
: What were some of the dumb or funny things you did when you was lower levels (unranked)
As far as i can remember i used to play {{champion:56}} toplane every single game. I always only bought {{item:1011}} and i kept on buying it eventually stacking so much health i would always survive. I really thought it was an OP strat lol
: My ahri fanart (Just showing it :D)
Looks nice ! {{sticker:slayer-pantheon-thumbs}}
: What's that one thing that makes your main special?
Rioter Comments
Overloard99 (EUNE)
: Lux in One For All is damn op. But anyway nice video!
SeekerK (EUNE)
: Nice montage and well played :) {{sticker:slayer-pantheon-thumbs}}
Thanks for the feedback !
Rioter Comments
: They are gonna release it one server at a time to avoid what happened with the new champ select, they threw it into the deep end and it drowned... this time they will be able to correct anything as it pops up without having to take it down for everyone. And of course NA gets it first, they would want to start with the larger servers to begin with (aka NA and EUW) and NA just so happens to be where riot HQ is so they got it first as its just out right easier to install there. We will get ours in due time, don't worry.
Yeah what you said is true but couldn't they make an exception for once and give other servers some admiration by giving them the new things first :P
: I got S+ and didn't got chest...
It isn't released on EUNE and EUW yet only on NA for now :/
Rioter Comments
SeekerK (EUNE)
: Free Skin Contest nr 23
{{champion:119}} BECAUSE ITS DRAVEN CMON BUFF HIM ALREADY {{champion:35}} Cmon give the jester some strength too he feels a bit underpowered compared to other junglers and falls off hard lategame :^) {{champion:56}} Fun jungler to play but not that viable in the current meta would love to see a buff for him
Kartagia (EUNE)
: Poll for placement games. Please, reply stating your worst and new position, win/loss of placements
Nooms88 (EUW)
: D4-Gold 1. A salty tale of placement woes. (4-6 placement)
Yep platinum 3, now silver 1 playing with people all from plat,diamond season 5 winning around 25 lp but only losing like 15 so yeah still annoying tho because it will take so much more time for me to get back again -_-
True Sight (EUNE)
: Unable to win a game. Am I tilted?
hey this happens to all of us getting losing streaks while playing pretty decent. I would suggest just taking a break for like idk a hour or something and then try again with a fresh mind. A losing streak can ruin your mood alot and make you play worse. Thats my advice GL climbing the ladder {{sticker:slayer-pantheon-thumbs}}
Ahmid (EUW)
: duoq rush diam
Hi accept my friend request
Zedriw (EUW)
: 1v1 Tournament
Hey im platinum 4 atm in promos to plat 3 so might change soon :3 skillcap 3
Rioter Comments
Eveninn (EUW)
: I don't care if you suck.
Also agreed i hate people who feed and then want to surrender instantly like wtf there is still always a chance to win :D
: Another 4200RP Giveaway
IGN: SuperGenaro nice that you do such a thing for people :D
Squaid (EUW)
: A Contest.
Using my famous drawing skills i made you this masterpiece. Enjoy
: Goodbye LoL, soon I will be gone for good!
Would be so happy if Riot made custom games like that ^^
: There is always someone better than you.
Nobody is better than me my team mates are just holding me back from getting challenjour, GG Kappa {{champion:222}}
Rioter Comments
: Mystery Skin Give Aways (EUW)
: I have 47113 RP!!! WHO WANTS A SKIN??? #3 ༼ つ ◕_◕ ༽つ
Well it's really nice of you to give people free skins ! If i would win i would love one of these 3 skins : Infernal Nasus {{champion:75}} Spirit Guard Udyr {{champion:77}} AstroNautilus {{champion:111}} Love all of those skins :D Well I wish everybody good luck {{summoner:31}}
: Lower my MMR playing against D1 / master ALL the time as silver

BIG BOI BLANCA

Level 227 (EUW)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion