Rioter Comments
Rioter Comments
Rioter Comments
Kasadya (EUW)
: Gold II Jungler looking for a duo TOP/MID
Hi there! I'm a main jungle tho.. Can you play any other roles?
Nicolaos (EUW)
: LF TEAM/ DUO / Mid/adc (sometimes supp), Looking for duo 56+ WR. P2 ATM
Kern (EUW)
: Looking for a Jungler High Gold or Plat ELO to climb with
Rioter Comments
Rioter Comments
xNekox (EUW)
: LF duoQ to climb DIAMOND
Oegle (EUW)
: Dutch G4 ADC - LF Duoq
Toegevoegd :)
Stim (EUW)
: Plat mid laner looking for a duo to reach diamond with
Yoo, almost hitting Plat V. You can add me if you want. I'm a good at jungle role!
iZKim (EUW)
: Gold 1 akali main Lf DUOQ pref. Jungle or support
Yoo I'm Gold I jungle! I'll add you
Acerodon (EUW)
: I can duo with you mate {{champion:266}}
> [{quoted}](name=Acerodon,realm=EUW,application-id=XkTi8002,discussion-id=e1RHXY9c,comment-id=0000,timestamp=2019-07-08T17:24:47.144+0000) > > I can duo with you mate {{champion:266}} I'll add you too
2PRO4MEM8 (EUW)
: what is a jungleler
> [{quoted}](name=2PRO4MEM8,realm=EUW,application-id=XkTi8002,discussion-id=FmkjMY8p,comment-id=0000,timestamp=2019-07-07T17:51:12.929+0000) > > what is a jungleler Jungle xD
Rioter Comments
shadoxys (EUW)
: Ok having trouble logging into the game. ill add you :)
> [{quoted}](name=shadoxys,realm=EUW,application-id=XkTi8002,discussion-id=hOAINOju,comment-id=00000000,timestamp=2019-06-30T19:13:56.483+0000) > > Ok having trouble logging into the game. > ill add you :) Looking forward to it! U got the League app?
: LF Duo Partner (here ADC main)
I'm a good jungleler: https://euw.op.gg/summoner/userName=Tralux You can add me if u want
Ribiti (EUW)
: Plat 2 Jungler looking for DuoQ and FlexQ
I'm looking for a duo partner too, but I'm jungle main myself. We still can play together?
: GOLD 3 Jungler main is searching for duo partner
Hey man! Unfortunately I'm a jungleler too. Do you play any other roles?!
: Gold 1 LF Mate for duoQ
Looking for exactly the same thing man! You can add me if you want! I can't add you right now because the client is bugged of login-sh!t
: I am looking for ADC to duo (IM SUPP)
If you want, you could add me too. I'm a good jungleler and love to play-up with a new mate tho :)
shadoxys (EUW)
: LF Friends/team Bronze NL/ENG
Yoo, I'm Dutch here and playing Gold. Can add you tho :)
Twinny (EUW)
: Looking for friendly people to play with!
I wanna duo if you want! Pro jungleler here, you can check my history. Add me if you want :)
: LF duo smurf (gold 1 atm)
I wanna duo if you want! Pro jungleler here, you can check my history. Add me if you want :)
Hogweed (EUW)
: 8.5 years support main looking for DuoQ
I wanna duo if you want! Pro jungleler here, you can check my history. Add me if you want :)
: G4 Mid Looking For Duo
I wanna duo if you want! Pro jungleler here, you can check my history. Add me if you want :)
: G3 Mid/ Adc Looking for Support or Duo
I wanna duo if you want! Pro jungleler here, you can check my history. Add me if you want :)
LoliOni (EUW)
: Esther. Character Concept.
Looks great man!
: Gold 1 Looking for duo
I'm a good jungleler, playing Rek'Sai mostly. Good with Yasuo. I'll add you!
Rioter Comments
Morogoth (EUW)
: I play until I am close to getting into a psychosis, once that requirement is reached, (maybe after 18 losses in a row) I quit.
> [{quoted}](name=Morogoth,realm=EUW,application-id=2BfrHbKG,discussion-id=cu9PYcLk,comment-id=0000,timestamp=2019-06-08T17:35:59.184+0000) > > I play until I am close to getting into a psychosis, once that requirement is reached, (maybe after 18 losses in a row) I quit. HAhahahhahaha xD
: Looking at Qiyanas ability trailer you can allready tell that she will be broken.
I think she's kinda boring.. I mean, her spells are good and different each time she uses an element, but I think it has a kinda lack of utility imo. But it differs per person ofcourse. It's what you prefer.
Rioter Comments
: You're probably right. I did used to have a 'League friend' when I played on the NA server. He was a mid lane Anivia OTP. Used to rage really badly when he died (I would sometimes hear him smashing things on skype), and thought he was much superior to me and another guy (we used to play as 3) cuz he thought he was so good at playing his 1 champ. One day I just removed him from my friends list, after no discussion, just had enough of it. The reasoning was that I play League to have fun. No point playing League if I'm going to play it with people who will bring down my gaming experience - might as well do something else then. Honestly if this person is bringing down your gaming experience, I would stop playing with them. If they are IRL friends, then find something else to do with them, or tell them to stop being cucks. There are only so many options, so choose 1 :D but don't keep going without doing anything, is my suggestion.
> [{quoted}](name=XL BENCH PRESS,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=FLvsQEdP,comment-id=000200000000,timestamp=2019-06-07T07:28:51.590+0000) > > You're probably right. I did used to have a 'League friend' when I played on the NA server. He was a mid lane Anivia OTP. Used to rage really badly when he died (I would sometimes hear him smashing things on skype), and thought he was much superior to me and another guy (we used to play as 3) cuz he thought he was so good at playing his 1 champ. One day I just removed him from my friends list, after no discussion, just had enough of it. > > The reasoning was that I play League to have fun. No point playing League if I'm going to play it with people who will bring down my gaming experience - might as well do something else then. > > Honestly if this person is bringing down your gaming experience, I would stop playing with them. If they are IRL friends, then find something else to do with them, or tell them to stop being cucks. There are only so many options, so choose 1 :D but don't keep going without doing anything, is my suggestion. Thank you for sharing your thoughts man. I'm gonna think about it.
: Start doing it to them. "Mmmm I wouldn't have E'd that." "Mmmm you should have thrown that hassagi into the raptors, could have finished him off" "Mmmm no I wouldn't have bought that item first". And then if they disagree with you say "Mmmmm yeah, no, yeah next time you should do things differently..." Will get on their nerves, especially if they always know it better, and I can promise you they will do it to you less as a result.
> [{quoted}](name=XL BENCH PRESS,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=FLvsQEdP,comment-id=0002,timestamp=2019-06-06T14:38:12.670+0000) > > Start doing it to them. "Mmmm I wouldn't have E'd that." "Mmmm you should have thrown that hassagi into the raptors, could have finished him off" "Mmmm no I wouldn't have bought that item first". And then if they disagree with you say "Mmmmm yeah, no, yeah next time you should do things differently..." > > Will get on their nerves, especially if they always know it better, and I can promise you they will do it to you less as a result. Could be a solution, but do you wanna know what I think? I think they just cant see it that I'm doing that on purpose. I think it'll be more of a discussion like: _"No you're wrong because"_ bla bla. I dont even think you're getting on their nerves because they are like that. You got any partners who are doing that by the way?
: Just accept the fact that you are intelectually inferior to them ( ͡° ͜ʖ ͡°) Just kidding On a more serious note, maybe they don't realise that the way they act is toxic to you ? I think the first step would be to talk to them about it and to explain that them constantly telling you what you did wrong is just toxic and annoying, and that you can figure out your own mistakes without someone needing to rub them into ur face
> [{quoted}](name=Call me Teddy,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=FLvsQEdP,comment-id=0001,timestamp=2019-06-05T21:15:44.197+0000) > > Just accept the fact that you are intelectually inferior to them ( ͡° ͜ʖ ͡°) > > Just kidding > On a more serious note, maybe they don't realise that the way they act is toxic to you ? > I think the first step would be to talk to them about it and to explain that them constantly telling you what you did wrong is just toxic and annoying, and that you can figure out your own mistakes without someone needing to rub them into ur face Yeah, it could be a solution. But I think it's in their nature. Too fanatic and too _"I always know it better"_. And you are right, it actually **is** toxic imo. Thanks for sharing man.
Shamose (EUW)
: I Server mute them in discord. I have 2 friends who take everything in this game way to seriously. So I just force them to shut up.
> [{quoted}](name=Shamose,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=FLvsQEdP,comment-id=0000,timestamp=2019-06-05T19:42:53.895+0000) > > I Server mute them in discord. I have 2 friends who take everything in this game way to seriously. > > So I just force them to shut up. That's a way too lol xD
Rioter Comments
: How come Tahm is not disabled yet?
I saw TK lately alot, so it definitly could be that people are making use of this.
: Mutes in post lobby
Aezander (EUW)
: > [{quoted}](name=Tralux,realm=EUW,application-id=39gqIYVI,discussion-id=WxflhfIN,comment-id=00040000,timestamp=2019-05-30T16:20:34.933+0000) > > Didnt played with wine or vodka yet, lol You shouldn't. I don't mind people drinking or being drunk while playing Normals or ARAM, but not Ranked. It's disrepectful towards your teammates and opponents, and unsportsmanlike.
Agreed man! Ranked is serious shi*!
Aezander (EUW)
: > [{quoted}](name=Tralux,realm=EUW,application-id=39gqIYVI,discussion-id=WxflhfIN,comment-id=00020000,timestamp=2019-05-30T16:24:13.366+0000) > > Thanks for sharing man. Is it a song with lyrics or just a background track that it isn’t quite disturbing you? Anything. Anything, as long as it fits my mood at the time. It can be a song from e.g. Caravan Palace, or Rhapsody, or Ayreon, or Toehider, or an old pop-song from my country (Greece) ... At rare times it can be an entire album on repeat, but usually that's only from Ayreon.
Thanks for sharing mate. Gonna try some of these!
Tarolock (EUNE)
: right now its the new album of Rammstein :D {{sticker:sg-lux}}
Worth the try for listening?!
MissJJess (EUW)
: I dont plan on unlocking him I really enjoyed him in ARAM but i dont have the concentration to try him in SR lol Im enjoying playing {{champion:111}} support at the moment
You should play Naut in Ranked man, OP, pull and tanky. Really nice.
: Circus music is a must.... no other song goes along better with a Riot game...
MissJJess (EUW)
: Prob play 1 SR a night but I am enjoying ARAM at the moment its nice to try new champions! I just played {{champion:268}} he is so fun!
ARAM is best for learning a new champ. Azir is nice and fun! But I think its a lower tier champ in Ranked tho :(
Rioter Comments
MissJJess (EUW)
: I don't play ranked I get told off enough on normal SR :(
Ahh okay. How many SR so u play when doing normal games?!
Tarolock (EUNE)
: i dont like listening to music while i play games, a lot of games i play have really nice music and others like LoL have a lot of information with the sounds, so listening to music while playing is blocking a lot of info for me the only time i listen to music while i play is usually when i know i cant lose and its a fast bot game :D
Yeah, in game music is mostly OK. League of Legends just had some 'background'music. Just to fill up the silenceness. I can imagine your music while playing your fast bot games hhahaa! Thanks for sharing.
: personally i can't but there are plenty of people that don't mind it i find it distracting there are sound cues that can be missed due to overlapping music thats why i turn off sonas music
Can imagine that. And Sona's music isn't that great lol. Thanks for sharing.
Show more

Tralux

Level 87 (EUW)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion