: Players going afk deserve a 24h ban
How about people who keeps other hostages in game by being the only 1 who votes no to a surrender after flaming and acusing his team just to piss them off? Cuz id rather bann that guy than the afk, if some1 afk, unlucky u lose u dont waste time but people who vote no out of spite are waaay too many
: Why is going 0/10 NOT ban- or instant punishable?
Id rather see people who ask for unjustified banns be banned instead, if you get my point.
: Just do full bank refund and u are all good
Just wanted to swap skins basicaly, dont want the money back
Rioter Comments
: No you can screw yourself riot will never make prestige s9 avaible again, never, because you know they want to respect invest of ppl for farming token, it is so noble and great from them, like if ppl care about that so much But don't feel sad cause me homeless for a moment i won't be able to get riven prestige one, so get prestige riven I suppose
> [{quoted}](name=Irelia My Soul,realm=EUW,application-id=2BfrHbKG,discussion-id=Wa8Z3Nst,comment-id=0000,timestamp=2019-10-06T06:50:26.841+0000) > > No you can screw yourself riot will never make prestige s9 avaible again, never, because you know they want to respect invest of ppl for farming token, it is so noble and great from them, like if ppl care about that so much > > But don't feel sad cause me homeless for a moment i won't be able to get riven prestige one, so get prestige riven I suppose Wtf? Are you high? {{sticker:slayer-pantheon-rainbows}}
Rioter Comments
: Watch Rewards not working
Yup same here, its scuffed
: Arcade Kai'sa - Disappointment
The whole batch of new Arcade skins are so bad, barely worth 975 RP....
: Any ETA on Darkstar skins?
Rioter Comments
Rioter Comments
: Do you want to continue playing LOL for free ?
I bought skins every month, which is optional ofc, but dont talk to me like im some1 who didnt support this game in so many years, like i said probably all of you combined didnt spent as much money then i did, anyway this is pointless dunno why i even opened the forum its a waste of time like it always was, there are ppl here who spend more time thne playng which is sad...
: Enough with the passes already
Ppl downvoting me... this has gotten out of hand.... why did i even bother to voice my concern, common sense is a far gone custom, /thread pls
: Enough with the passes already
Remember the days when they sold Icons for ip?
: Enough with the passes already
I bet no1 here bought as many skins as i did and they still talk..... im all down for supporting Riot, but now it seems so rushed...
: Enough with the passes already
This greed man.... why even inovate.... just spam microtransactions...
Rioter Comments
Rioter Comments
: What the hell are you doing to Morgana?
This is prof that they ballanced the game based on Lcs picks and Iron league, if shes so op let nerf evrything with strong cc and utility, meanwhile there are ap mages mid that oneshot you with 40 ap and have strong cc aswell {{sticker:zombie-brand-facepalm}}
Rioter Comments
: New Morgana skins
Nothing new on Morgana, only Kayle tweaks, im done.
Elybia (EUW)
: Ghostbride Morgana
Such a huge injustice for all the Morgana skins... they look so bad and some lost their special VFX, what were they thinking?
Hexwater (EUNE)
: Blackthorn Morgana needs to be fixed!
No1 literaly cares about Morgana rework WTF? I made a similar post that includes Bewitching (also had special vfx) and no1 replies or cares, all i see on beta is tweaks after tweaks to Kayle
: New Morgana skins
It should go both ways without saying, that would be the logical thing to happen, both skins on same price and quality, both should recieve the same fair treatment. Ty for the info btw.
: New Morgana skins
No1 cares about this?
: New Morgana skins
The rework is out, and guess what? The skins i mentioned had their special particles removed, for what reason? This is lame, there is no feedback as to why, i paid for those skins bcs they had those particles that made them special now its simply gone bcs??????...............{{sticker:zombie-brand-facepalm}}
Rioter Comments
: Morgana VFX update
You mean the leaves that fall when she moves or on the hallowen skin the bats
: Snowdown Tokens for blue Essence
I think the itmes that u can buy with the tokens are limited, if u dont go for KDA Akali ul get the rest in no time... what do you do with such a surplus of tokens?
: Stuck on this screen
After i closed the game if i reconnect it gives me a system error that forces me to restart the pc............{{sticker:zombie-brand-mindblown}}
: Snowdown?
https://www.surrenderat20.net/2018/12/125-pbe-update-snowdown-2018-login-theme.html if u scroll down u can clearly see it says nexus blitz and snowdown goes live on 6 December, so my next question is, WTF?
Rioter Comments
: Remove surrender option
Dude thats what im saying ppl wont FF even if its 0/30 and all towers down, they waste time for nothing in 90% of games so just remove that feature, its obsolete to this community that would rather stay in the game to flame the team for losing and keep them hostage there instead of not wasting time, cuz yeah time is precious, whenever i submit a surrender vote i insta get flamed or they simply refuse no matter how obvious this is, its prolly bcs the community is made of 15 yr olds who wont apreciate time at that age, i dunno... thats all i had to say, just delete this topic pls
: Remove surrender option
DUnno why i even bother with this community, just delete this topic, wont come back here ever again, i feel like im tryng to explain something to my 4 year old niece
: Remove surrender option
Thats the attitude that made this community famous all over the gaming universe, keep it up{{sticker:zombie-brand-facepalm}}
Rioter Comments
SRT Hook (EUW)
: Emotes no working?
Wait, is there really nothing coming out from Riot... atleast admit the fact there is something wrong... its been like this since the patch
Loonsteer (EUW)
: League is dead?
I like how every1 sayys i have never been banned or chat restricted, and then u look at theyre profile and they never play ranked OMEGALUL{{sticker:slayer-pantheon-thumbs}}
Phrase (EUW)
: Lux as support
Ur just mad Ur getting carried by a supp that does more dmg then u lmao, git gud scrubs
: I dont understand why ardent still exists in the game
So many ppl abusing dat crap come here to spew hot garbage in order to defend it LMAO and the fact that some ppl think an enchanter support style needs an item whos value is far greater than the champion itself is plain dumb, also if u took ur time to check my progress (lmao) ul see ive won alot of games as lux supp
: it doesn't matter how many people report you in a game. 1 or 9, same result. If you are reported and you have done nothing wrong, the reports do nothing to you whatsoever
> [{quoted}](name=FluffyPidgeon,realm=EUW,application-id=39gqIYVI,discussion-id=oB6PyfsJ,comment-id=00010000,timestamp=2017-10-14T13:44:17.539+0000) > > it doesn't matter how many people report you in a game. 1 or 9, same result. If you are reported and you have done nothing wrong, the reports do nothing to you whatsoever Yeah but ppl who false report u shohuld be the ones punished, anyway, there is nothing better coming out from this item it just promotes all the wrong values posibile in this game
EpicLoLer (EUW)
: have you tried gitting gud mr meta slave?
> [{quoted}](name=EpicLoLer,realm=EUW,application-id=39gqIYVI,discussion-id=oB6PyfsJ,comment-id=0002,timestamp=2017-10-14T13:34:29.592+0000) > > have you tried gitting gud mr meta slave? how am i a meta slave when i dont play the meta?
: I dont understand why ardent still exists in the game
It reached the point where ppl flame and trash talk u if u dont play it and the whole 4 man team does it reports u, and since those are 4 reports u prolly get banned also, its actualy promoting toxicity and an unhealthy meta
Rioter Comments
Rioter Comments
Zantonny (EUW)
: I've always maxed Q but I haven't really played Sivir for years so meh.
> [{quoted}](name=Zantonny,realm=EUW,application-id=39gqIYVI,discussion-id=Fbc5NsxE,comment-id=0001,timestamp=2017-08-18T16:14:35.249+0000) > > I've always maxed Q but I haven't really played Sivir for years so meh. Yeah my mistake with the W max, i mean to say to put a skill in it not max, mb
: It would be understandable if you told me you're low elo, but it's kinda difficult for me to believe that a player in that elo is able of doing such thing. Anyway, the best thing is to probably ignore that lane and move on to support another (question mark?)
> [{quoted}](name=cerQRabies,realm=EUW,application-id=39gqIYVI,discussion-id=Fbc5NsxE,comment-id=0000,timestamp=2017-08-18T15:55:41.318+0000) > > It would be understandable if you told me you're low elo, but it's kinda difficult for me to believe that a player in that elo is able of doing such thing. > Anyway, the best thing is to probably ignore that lane and move on to support another (question mark?) It tilted me too hard i gave my best and i was called toxic and since the whole team was doing bad they ganged up on me called me out and prolly reported me, cuz thats low elo, they always need to find some1 to blame and not to mention they didnt understand what a Sivir playn like that mean, and that guy playng Sivir seem to not care i mean he didnt even cs right he didnt join fights with us and died like seconds after caught 1v5 and silly things all his contribution to that game was call me toxic and not even tryng to play the game
Rioter Comments
: Cant see honor lvl
Update i can see it now, dunno if i can get or honor ppl, have to play a game
Treycos (EUW)
: Weird, have you tried restarting your client ?
> [{quoted}](name=Treycos,realm=EUW,application-id=2BfrHbKG,discussion-id=JdPE1VQN,comment-id=0000,timestamp=2017-08-16T17:59:40.896+0000) > > Weird, have you tried restarting your client ? Yup, no change
Show more

Youngandbald

Level 117 (EUW)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion