Rich (EUW)
: It's your fault, not your team's. /s
Defo my fault garen is so fed and could 2shot me with his Amazing skill of q,r whenever i wanna try to go in lmao
: They can be annoyed all they want, they still can play their best. I had once a mid laner, who was salty from the begining of the game, telling us of his loss streak and how game after game he had horrible teams. We were all convinced he was simply tilted and will be tilted this game too. But. He did better than any of us on the team, while he was still angry as hell. He was tilted, angry, but still did amazingly. I checked his matches, literally in all of them, he did well, but his teams were horrendous. And well, i doubt people will blame themselves when 3 people in their team go 0/9 at a 14 min mark. P.S we won that game cuz the whole team actually did well.
Lmao reminds me of this bs game i played last season.... http://matchhistory.euw.leagueoflegends.com/en/#match-details/EUW1/2348975346/42622049?tab=overview
: The " It's you, not your teams" quote
GLurch (EUW)
: Someone has to still be afk at 3 minutes and for at least 90 seconds. It also doesn't work, if first blood was given till that time, because they want to prevent players from ragequitting.
well, im pretty sure thats 100 seconds, and the game was 0-0 lol
: ohh XD well idk mmr is going to be shit
:P hehe, account has a 60% winrate and g1-p5 mmr ^^
: The worst feeling i have in life
I know, i have the same feeling... :(
: looking for main support plat elo
Braum, Janna and Nami :o Pogchamp Suddenly hits me that being d5 is sad, but i have a smurf in g5 where i only own janna and soraka tho lmao :D
D4RKEVA (EUW)
: Haha saying that from a lvl 10 acc makes it so hilarious >_< Mind writing from your main if you make statements like that?
U would have to ask rito for that to be possible
GLurch (EUW)
: For the remake system to work, someone has to be afk at 3 minutes. No matter where you set the timeline, there will always be cases like this.
Played a game today aswell, shaco Went afk at 1.20 and there wasnt an option to remake the game....
: Still just empty Statments.. I asked for the match history or a recording or anything that could back up your statments. You provided none
You do realise that if i were to post something like that it would be concidered ''naming and shaming'' which isnt allowed lol. I can send u in game if u want tho i guess.
Eveninn (EUW)
: *hugs you if you read this*
Todays games of League made me wanna kill myself. :c
: got any proof of that? match history or recording? as off right now you are throwing accusasions around without any facts backing it up..
ehh yes, i just played the game lol..... The Ashe was afk from min 0-2:30 and then Went afk again like 3:10 and reconnect and afk back and forth all game. While j4 ragequit at minute 4 and never came back.
: That my friend was the sentence that made me lose interest in even talking to you anymore,this game isn't for you and probably internet neither .
Alright then, dont talk to me lmao... Idc rlly?
: i guess someone didint read the intention of the remake system... it isnt meant to help against afk players. but rather save people from someone that couldnt connect to the game(due to internet problems or something else)
They couldnt connect and yet we couldnt remake.
Infernape (EUW)
: Then why are you still playing it?
Cus ive got exceptional talent.
: Quit the game,no need of you raging on this game's forums.Don't like a game?Don't play it.Easy as that, no one forces you to play this "worst shit".
Cus im actually more talented that most people in this game.
Rioter Comments
Jam9ik (EUW)
: gzzzzzzzz with diamond :D
: Why not blitz? i saw you play a really good blitzcrank
Rioter Comments
xilien (EUW)
: lf draven coach
don't heal support, run into Tower, play alone I Think u said it yourself....... These things u can definitly improve lmao
: so why not post on your main? don't wanna be seen?
Banned on boards cus unfriendly mods :)
: You certainly didn't climb with a lvl10 account this week....
No, i obv did it on my main lol
: I'd say jealousy.
Could very well be so yeah
: how come youre banned on boards
Unlucky past with mods :)
: Or maybe his little brother got into his account and decided to troll around a bit.
Haha, who knows :P
Rioter Comments
Rioter Comments
: > [{quoted}](name=xMidnight0,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=leOGmUYq,comment-id=000000000001000000000000,timestamp=2016-07-18T01:52:18.073+0000) > > Well, what does rito do against trolls? GIve punishments out just like they do with anyone else breaking the rules. It only seems like less is being done about them because trolling is a much more broad term and is not as easy to define in this context as something like flaming.
I mean it SHOULD be pretty easy when they even say in chat ''ff or i troll''.......
: They're not. It's just that you tried to take matters into your own hands and ended up doing something wrong. That's not the same as protecting trolls.
Well, what does rito do against trolls? From my own experience, absolutly nothing lol...
: > [{quoted}](name=xMidnight0,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=leOGmUYq,comment-id=00000000,timestamp=2016-07-15T23:14:42.838+0000) > > Cmon, whats the Point in protecting people who flame and troll. That is not what is happening and you know it. What _is_ happening is that naming other players on the forum for doing something bad and then hoping that people take your word for it is something that is explicitly forbidden on this forum.
Still weird that trolls are so protected imo :P
archerno1 (EUNE)
: > [{quoted}](name=xMidnight0,realm=EUW,application-id=NzaqEm3e,discussion-id=leOGmUYq,comment-id=00000000,timestamp=2016-07-15T23:14:42.838+0000) > > Cmon, whats the Point in protecting people who flame and troll...... I rlly dont get it lol :/ Because most of the time people would put names of bad players or similar that didnt break any rules. Boards are place where players should discuss game, not other players.
This guy broke several rules, he randomly added me and started flaming, and when i check his history hes clearly trolling losing games as 24/0 lee sin pretty much all the time in bronze 5 lol...
: Pleas read the guidelines before you post anything on a thread... "Keep in mind that naming & shaming is NOT allowed!" I suggest you remove this thread ASAP. Nobel
Cmon, whats the Point in protecting people who flame and troll...... I rlly dont get it lol :/
Rioter Comments
: Guinsoo on Azir... Seems legit You can't climb by experimenting, use the recommended build, the highest winrate build if you want to go higher on the elo scale And the main reason why you're losing is because you're tilted, hence losing more and more games.. Take a break
Why do we need different words for luck, i rlly dont get it lol.
AGENDA (EUNE)
: Ripppp
Went and tried again, 5/2/18 nami, no win ofc cus no team :)))))) get demoted for being better than enemies. Yay how fun and skillrewarding,.........
Muopa (EUW)
: Your a level 10 buddy i don't believe we've ever played :D
We have lol
GLurch (EUW)
: So you are playing Support? Play Jungle if you want to have an impact of the game, since Jungler must secure the most objectives and can help out on every lane.
Well yes, ive done that Before, same shit there play good dont get wins for it pretty much. Had losses as 16/3/13 khazix cus i didnt have a team....... Depressing af
Raistlin (EUNE)
: in league you at least can impact the game alright, if you are carry that is, if 3 players are really good, and enemy team average, those 3 players can win the game, its similar in dota 2 while in smite for instance, items play very small role, which means you cant possibly hope to attack 2-3 players at the same time, so the game is ULTRA team dependant, meaning, 1 afk/1 feeder, game over
Meh, how often do you get 3 good players in soloq? Hell even getting one good player is impossible in soloq..... lol
Muopa (EUW)
: Lf plat support
Lmao, no way. Ff spammer, negative, intentional feeding. No solid suppot will help you (Believe me ive tried.)
: So would you describe yourself as trash?
Well imo its not correct ^^ My personal experiences tells me im right.
: So would you describe yourself as trash?
I have to disagree. Humans way of behaving is way more stupid than how the apes behave. The smartest animal is the Dolphin :)
: So would you describe yourself as trash?
But yeah, Think about it. Humans are just a less intelligent kind of monkeys pretty much....
: So would you describe yourself as trash?
Haha, Sharks are alright atleast ^^
: So would you describe yourself as trash?
: I can't take you seriously when you add "lol" after it, I'm a nihilist myself and you just seem "edgy".
Lol k, its just a habit of writing to add ''lol'' randomly in sentences. But yeah, human is just another Word for trash
: If you report them they will face consequences, if you try to abuse the report system, you should face consequences.
If i feel like they deserve more than one report, then i should try to give them more than one report. Its just common sense?
: Such a notion is just mental, whatever you are thinking them being locked up beaten or murdered it doesn't matter none of these suggestions would be rational nor in any way fair punishment. "Oh you know phil? he said cock in a game so we went to his house and bashed his teeth in"
I already Think all humans are trash and should be killed lol, and these people doesnt exactly help change that.
: So someone acts in a way you dont like and you try to abuse the report system to get them banned. That's honestly disgusting.
So they should be free to flame, ff spam, talk shit, go afk and intentionally feed without any concequences?
: Like what?
Cant talk about such things on boards.
Show more

xMidnight0

Level 10 (EUW)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion