Esto se considera lenguaje abusivo...?

Pues me he llevado 10 partidas de restricción de chat por esta super conversación: Partida 1 En partida Lord Rhaegar: hi doc Lord Rhaegar: care Lord Rhaegar: why? Lord Rhaegar: k Lord Rhaegar: well im sorry Lord Rhaegar: but im not gonna support you Lord Rhaegar: im not gonna play with someone that flames me Lord Rhaegar: i dont care, that's what happens when u flame Lord Rhaegar: nope, sorry, he flamed me calling me retarded cuz i "stole" his kill Lord Rhaegar: i dont supp flamers Lord Rhaegar: 4 top xD Lord Rhaegar: well, i hope you learn not 2 flame on this game ^^ Lord Rhaegar: im just gonna report him for offensive language + harassment :3 Lord Rhaegar: gg wp guys, kinda a bad game with such a toxic player Lord Rhaegar: i didnt flame him Lord Rhaegar: just said i wont play with flamers Lord Rhaegar: i did not troll, i supp top Lord Rhaegar: well its a game with a comunity of flamers, if justice exists Lord Rhaegar: he will get perma banned Lord Rhaegar: well, your fault, for writting Lord Rhaegar: sure :3 Lord Rhaegar: hope you get perma banned Lord Rhaegar: BG Lord Rhaegar: cait flammes+ afk, kinda great Lord Rhaegar: well kid, im not flamming you Lord Rhaegar: nope Lord Rhaegar: to be honest, i dont xD Lord Rhaegar: im not gonna cry for reports Todo empezó porque siendo support, me llevé la first kill en la línea y me empezó a flamear mi "compañero" de bottom llamándome retarded, automáticamente pasé a top a supportear al top lanner, sinceramente no veo que haya flameado ni usado lenguaje indebido en esta conversación... alguien me lo puede aclarar?
Compartir
Denunciar como:
Ofensivo Spam Acoso Foro incorrecto
cancelar