Baneado por esto

Solo por una partida en la que el mayor y unico insulto es sucker solo pone lo que dije yo claro riot es asi seguro que los otros 3 siguen jugando y yo aqui por una partida gg. Partida 1 En partida Leesiincasimiro: i pinged danger u go in Leesiincasimiro: u troling Leesiincasimiro: gg wp Leesiincasimiro: we lost cuz top Leesiincasimiro: ff Leesiincasimiro: cuz phant 3 times mid? Leesiincasimiro: and he never move¿ Leesiincasimiro: yes Leesiincasimiro: 100% Leesiincasimiro: phant mid 24/7 Leesiincasimiro: ofc we lost cuz jax he int to kayn for he smash me Leesiincasimiro: u so bad jax Leesiincasimiro: kayn around him Leesiincasimiro: iknow Leesiincasimiro: he counter so hard Leesiincasimiro: but jaxint Leesiincasimiro: no bro thats you iq Leesiincasimiro: u the one bad Leesiincasimiro: see Leesiincasimiro: inter Leesiincasimiro: useleeees Leesiincasimiro: u losee feeder Leesiincasimiro: and u pre try to dhis litter silver Leesiincasimiro: see how troll you pre Leesiincasimiro: and still defend hi Leesiincasimiro: him xd Leesiincasimiro: unbeliable Leesiincasimiro: phant roam since min 5 100 times Leesiincasimiro: and he no ss no anithing Leesiincasimiro: how u def him? Leesiincasimiro: didnt see u loosing cuz he? Leesiincasimiro: feed both Leesiincasimiro: top jung Leesiincasimiro: in5 min Leesiincasimiro: how to not Leesiincasimiro: if he feed phant kayn Leesiincasimiro: and them go mid 10 times Leesiincasimiro: just u saying i am then i respound Leesiincasimiro: so why i have more elo than u Leesiincasimiro: not mi main %%%% Leesiincasimiro: man u suckers silvers gold too lol
Compartir
Denunciar como:
Ofensivo Spam Acoso Foro incorrecto
cancelar