Es justo este baneo?

Partida 1 Tego CalderOrnn: deal more dmg bro xd Tego CalderOrnn: i just wanted to cc Tego CalderOrnn: no, really? Tego CalderOrnn: oh, then im not the supp? Tego CalderOrnn: ? Tego CalderOrnn: who u talking to xd Tego CalderOrnn: ofc, janna Tego CalderOrnn: XDDD Tego CalderOrnn: i think u are muted Tego CalderOrnn: not for flamed, u are flamer xd but for bad Tego CalderOrnn: cause i dont wanna be as bad as u are Tego CalderOrnn: for flaming :P Tego CalderOrnn: what can i do if they stun me xD Tego CalderOrnn: lol Tego CalderOrnn: xDDD Tego CalderOrnn: better jungler wins Tego CalderOrnn: the same shit everygame xD Tego CalderOrnn: np :P Tego CalderOrnn: u are 1/4 XD Tego CalderOrnn: amumu stomped ur jungler, just that Tego CalderOrnn: 1/5 Tego CalderOrnn: XDDD Tego CalderOrnn: why blame me Tego CalderOrnn: i have more impact than u Tego CalderOrnn: dunno why do i save the life of a flamer but xD Tego CalderOrnn: second time i save the life of a flamer Tego CalderOrnn: not sure if i will do again Tego CalderOrnn: if u stop the flame and start look at urself, sure Tego CalderOrnn: didnt say that Tego CalderOrnn: but u are a bad jungler xd Tego CalderOrnn: why dont focus on farm cait? Tego CalderOrnn: gg boys Tego CalderOrnn: dude Tego CalderOrnn: compare xD Tego CalderOrnn: im not main supp, i said it since champ select Tego CalderOrnn: u didnt let me jung, ok Tego CalderOrnn: i try my best xd Tego CalderOrnn: ty ugys Tego CalderOrnn: XD Tego CalderOrnn: i dont wanna flame Tego CalderOrnn: but i recommend my team to dont play csgo Tego CalderOrnn: XDDDDDD Ese fue el chat que me aparece. Y considero que ahí es donde más me he pasado, no sé yo si lo que dije es grave o algo pero... Lo véis justo? Teniendo en cuenta lo que hay por ahí?
Compartir
Denunciar como:
Ofensivo Spam Acoso Foro incorrecto
cancelar