Ban En 1 Game Pour ?

Match 1 High Poop Elo: yep High Poop Elo: premade High Poop Elo: this guy High Poop Elo: ty High Poop Elo: AJHAAHAHAHHAA High Poop Elo: i afk for watch top High Poop Elo: and i saw this kayn xD High Poop Elo: ytep High Poop Elo: whit this High Poop Elo: azjhhah High Poop Elo: wtf High Poop Elo : u drunk High Poop Elo: jinx High Poop Elo: ty botlane High Poop Elo: free is beging be loose High Poop Elo: no ganks possible High Poop Elo: with this High Poop Elo: stop %%%%ing int High Poop Elo: i cant %%%%ing do nothing this adc is trash High Poop Elo: dead more High Poop Elo: jonx High Poop Elo: report this jinx High Poop Elo: u suck High Poop Elo: just High Poop Elo: stop High Poop Elo: gg wp High Poop Elo: better bot win High Poop Elo: i win High Poop Elo: my lane High Poop Elo: not u High Poop Elo: and if u dont push High Poop Elo: like a dog High Poop Elo: me i had my elo High Poop Elo: not u High Poop Elo: go fck urself High Poop Elo: muted High Poop Elo: xD ??? J'aimerait savoir si je suis un enorme fils de pute plz ? car j'aime bien pendants les reports on ne voit pas les mesages des autres sachant que quand je dit " go fck urself " le teemo minsultait depuis le debut sachant que la partit a dure 30 min et que je deteste mute pour des insulte car il peut tjr donner des info utile voila tout j'aimerait un "avis" . Et vive Rammus :D {{champion:33}}
Partager
Signalé comme :
Offensant Spam Harcèlement Forum incorrect
annuler