Perma ban ingiusto

Anche pur avendo un bann di 14 vi sembra giusto essere PERMABANNATI per aver scritto questo ? ( rispondevo ad un player che continuava a dirmi get aids, trash player, kys, insomma i tipici insulti dei ragazzini) Son Boosted: luck Son Boosted: you press insta E Son Boosted: no i just wrond my w Son Boosted: why corki Son Boosted: 2/4 yes Son Boosted: dive a assassin Son Boosted: you int vayne Son Boosted: so i report you Son Boosted: ww Son Boosted: cya Son Boosted: "2/5 Son Boosted: let him talk Son Boosted: is funny Son Boosted: xd Son Boosted: i hope Son Boosted: you get Son Boosted: -1 kid in this commmunty Son Boosted: soraka Son Boosted: bot Son Boosted: bot Son Boosted: bot Son Boosted: b ot Son Boosted: ???? Son Boosted: QQ Son Boosted: remember you Son Boosted: the classic flamer kid Son Boosted: ? Son Boosted: §i rekt last game Son Boosted: And i rekt you this game Son Boosted: i m sorry for you Son Boosted: galio Son Boosted: bad botlane Son Boosted: but you play weel Son Boosted: where are you vayne Son Boosted: can you stop flame and int ? Son Boosted: you just get bann Son Boosted: if you continue Son Boosted: your b5 main is banned ? Son Boosted: poor vayne Son Boosted: stop int pls Son Boosted: int modality Son Boosted: report vayne ^^ Vorrei mostravi quello che mi ha scritto lui ma potete benissimo immaginarlo. Non mi dite le solite cose, muta tutti, ignora gli unsilti PERCHè NON HO SCRITTO NULLA DI OFFENSIVO, ho solo aperto la chat per scrivere. Ditemi se vi sembra normale essere permabannati per questa chat.
Condividi
Segnala come:
Offensivo Spam Molestie Forum errato
cancella