Fatemi da TRIBUNAL

Giusto per curiosità vorrei sapere se secondo voi queste chat meritavano addirittura il ban da 14 giorni diretto. Partita 1 Linkimaru 3: 2 junglers? Linkimaru 3: free bot Linkimaru 3: so open mid? Linkimaru 3: lol ok Linkimaru 3: last game i had fizz troll dancing in enemy base Linkimaru 3: if karma exist i need troll in enemy team this game Linkimaru 3: cause you should win 2 vs 1 Linkimaru 3: we have double jungler gank us Linkimaru 3: +lvl up really Linkimaru 3: so lucky Linkimaru 3: i need help top Linkimaru 3: bot lost this alone Linkimaru 3: i left top soon Linkimaru 3: YOU ARE 2 VS 1 Linkimaru 3: AND YOU DONT TAKE VANTAGE Linkimaru 3: with bully lane sona lucian Linkimaru 3: vs tristana Linkimaru 3: just ff Linkimaru 3: ok top is open Linkimaru 3: enjoy Linkimaru 3: i report you Linkimaru 3: cant win 2 vs1 Linkimaru 3: boosted bot Linkimaru 3: my bot cant win 2 vs 1and flame me ok Linkimaru 3: you know i was 1 vs 3 top Linkimaru 3: not 2 vs 1 like you Linkimaru 3: :D Linkimaru 3: flame me help to win this game Linkimaru 3: toxic kid Linkimaru 3: muted trash Linkimaru 3: why no one comes to drake Linkimaru 3: was free win Linkimaru 3: with drake ghost Linkimaru 3: why no one help me Linkimaru 3: idk your bronze decision making Linkimaru 3: nah you are just bad Partita 2 Linkimaru 3: is the same Linkimaru 3: ned gank top pls Linkimaru 3: wait me Linkimaru 3: well amumu is afk Linkimaru 3: if you want to lose you are doing good Linkimaru 3: talon freeze form 10 min Linkimaru 3: and oyu dont gank Linkimaru 3: he have double of my farm i only wait your gank for free kill Linkimaru 3: all lane are losing there is only 1 reason Linkimaru 3: bad jungler Linkimaru 3: never gank top Linkimaru 3: +was so free Linkimaru 3: i have ignite too Linkimaru 3: i only need 1 stun on him Linkimaru 3: and i can burst him Linkimaru 3: ff 15 Linkimaru 3: report mid and jungler Linkimaru 3: im done Linkimaru 3: 3 gank by cassa Linkimaru 3: 3 gank by kasa and lucian lose hard 1vs1 him Linkimaru 3: amumu afk Linkimaru 3: amumu 00 ganks top too Linkimaru 3: just afk Linkimaru 3: i wonder what did he do Linkimaru 3: this game Linkimaru 3: except farm Linkimaru 3: amumu rq Linkimaru 3: report amumu pls afk Linkimaru 3: no Linkimaru 3: itss your fault cause you have 0 impact in this game Linkimaru 3: seju snowball every lane Linkimaru 3: best jungler wins Linkimaru 3: alwaysn Linkimaru 3: let them 3 infernal Linkimaru 3: nice bronze decision making btw Linkimaru 3: nice ulti amumu Linkimaru 3: im done **Partita 3** Linkimaru 3: they play duo top Linkimaru 3: main riven need babysitter? Linkimaru 3: top is opne Linkimaru 3: open Linkimaru 3: enjoy game Linkimaru 3: 1 top Linkimaru 3: riven Linkimaru 3: best jungler wins Linkimaru 3: just ff Linkimaru 3: i got 5 gank in 5 min Linkimaru 3: by maokai Linkimaru 3: and dive me too Linkimaru 3: rammus afk Linkimaru 3: sure Linkimaru 3: i lost cause ignite not cause 5 ganks of mao Linkimaru 3: while you lose other lane Linkimaru 3: this is why i did d4 3 times play only with ignite Sono curioso di sapere che ne pensate, ripeto 14gg di ban diretto dopo i 10game di chat ristretta che avevo già preso tempo prima, saltando i 25game di chat ristretta, sono proprio tossico si vede XD, altro che "get cancer" che me lo dicono 2 game su 3 e restano impuniti perchè il sistema banna in base a QUANTO scrivi e non COSA scrivi (secondo me). L'ultimo game in particolare è scandaloso perchè proprio flame non c'è neanche l'ombra anzi mi hanno flammato loro perchè avevo ignite in top ed io ho risposto nelle ultime due righe. Ma va be gg riot aspetto fino al 24 che mi sbannano e sticazzi ormai ci sono abituato. ps: Ho loggato ora dopo una settimana per copiare la chat incriminata e leggo il feedback che un giocatore che ho reportato è stato punito ahahaha meglio tardi che mai riot.
Condividi
Segnala come:
Offensivo Spam Molestie Forum errato
cancella