quitting

Sto per quittare da league of legends. Gioco a lol dal 2015 e mi sono sempre divertito giocando per lo più in normal con amici, anche se ho avuto successo nella soloq(plat elo) Tuttavia (essendo main mid) con l'inizio del funnel strat ho perso quasi tutta la voglia di giocare in soloq, limitandomi a giocare in normal con amici e a giocare vari tornei con il team 1776. Tuttavia oggi ho ricevuto la chat restriction in un game in cui non ho flammato. Io ho mandato un ticket per la rimozione della chat restriction perché Oggettivamente, non è da ban, e non l'ho visto solamente io ma anche altre persone e non solo amici(quali possano essere influenzati dal legame) Il meta mi stava distruggendo ed ora la Riot influisce su questo parametro. Io sono abbastanza stufo di questo gioco. Allego la chat. Pre-Game MonsterBored: And you need to play a real adc in this meta MonsterBored: Who's not mf ;) MonsterBored: Mordekaiser is the first adc right now (In risposta a mf che mi diceva di giocare un tank invece di jax) In-Game MonsterBored: xD MonsterBored: im out MonsterBored: u finally got me MonsterBored: wait my second item boys MonsterBored: And then i'll 1 vs 5 u MonsterBored: i don't need a team MonsterBored: I'm the one man army MonsterBored: not me btw, it's just jax MonsterBored: fight me MonsterBored: i wait u MonsterBored: you wanna see me tryharding ? MonsterBored: you asked for it buddy, i was giving u the penta MonsterBored: why shoul di MonsterBored: i'm having fun trashtalking MonsterBored: no need to focus into low elo games MonsterBored: I already muted my team MonsterBored: if i keep solo, they'll come as 2 or 3 for me MonsterBored: while u can do other stuff into the map MonsterBored: git guud my friend MonsterBored: the point is MonsterBored: u go to the other side of the map MonsterBored: don't stay with me MonsterBored: u know nothing MonsterBored: of the game MonsterBored: nah i don't need MonsterBored: i can see it by myself MonsterBored: i'm wasting too much time talking with my team MonsterBored: w/e MonsterBored: see u all MonsterBored: x9 me for playing the game lulz MonsterBored: hi gold players, i'm plat MonsterBored: Yeaaah boys MonsterBored: I beg u to report me MonsterBored: so u'll see that i won't get banned ;) (già...) MonsterBored: report me! MonsterBored: that would be baron MonsterBored: 5 bot MonsterBored: but ur too bad MonsterBored: still better then u MonsterBored: u didn't feed me MonsterBored: lol MonsterBored: u came 2 times MonsterBored: i've 10 kills MonsterBored: 8 times i killed them byt my own MonsterBored: u must focus onurself buddy MonsterBored: 2 bcs of u MonsterBored: watch replay MonsterBored: u think i care ? lulz MonsterBored: k boy!! MonsterBored: maybe i'm not 1 vs 5 lol MonsterBored: i did too much mistakes for being able to do it MonsterBored: + MonsterBored: allah akbar MonsterBored: i'll tell u MonsterBored: i'll go bot MonsterBored: theyu'll come for me MonsterBored: do baron MonsterBored: if they show up bot MonsterBored: macro game lesson MonsterBored: be smart MonsterBored: gg boys Post-Game MonsterBored: easy peasy let me check ur elo MonsterBored: Silver LOLS! MonsterBored: Silver player MonsterBored: lol! MonsterBored: stai zitto MonsterBored: che fai cagare (In risposta al Lee sin che spammava (l2p)
Condividi
Segnala come:
Offensivo Spam Molestie Forum errato
cancella